Johannes Cla(e)sens & Grietje jelles

  • Pieke
    Message 1 of 1 , Nov 21, 2011
      L.S.

      Ik ben bezig om mijn kwartierstaat 'vol/compleet' te maken en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om onderstaande kwartier vol te maken.

      Ik zoek naar informatie over:
      132. Johannes Clasens, geboren tussen 1680 - 1700 in Friens; overl.
      133. Grietie (Grietje) Jelles op 5 juli 1716 in Idaard; geboren in Friens; overl.

      Dit zijn de gegevens die ik heb:
      Idaarderadeel, dopen, doopjaar 1716.
      Dopeling: Grietie Jelles. Geboren in Friens. Gedoopt op belijdenis op 16 augustus 1716 in Idaard, Eagum, Friens.
      Dochter van niet genoemde vader en niet genoemde moeder.

      Idaarderadeel, huwelijken 1716. Vermelding: Bevestiging huwelijk op 5 juli 1716 in Idaard.
      Man : Johannes Clasen afkomstig van Friens.
      Vrouw : Grietie Jelles afkomstig van Friens.

      Zij kregen drie kinderen, zijnde: Claes; Trintie en Jelle.

      Alle gegevens over Johannes en Grietie en hun voorouders is van harte welkom. Bij voorbaat mijn dank.

      Groetenis fan Pieke.