Re: [Friesland-genealogy] Re: familie van Linde

  • Irene Visser
    Message 1 of 3 , Nov 20, 2011
      Dag Sietske,

      je kan nu dus zelf eerst heel veel vinden, en dan weer een keer vragen.
      Mocht je "weer" vastlopen. Denk haast of buiten Friesland? Of misschien van
      voor 1811, als je voorouders niet gedoopt zijn. Anders kan je zelf echt
      heel veel vinden hoor.

      Al een stamboomprogramma? Zodat je alles weer gemakkelijk terug vinden kan?

      Irene.

      Op 20 november 2011 18:18 schreef reyacta <mhuisman2@...> het
      volgende: