Re: [Friesland-genealogy] Re: Couperus

  • Douwe
    Message 1 of 3 , Nov 20, 2011
      Hi Marten Halma,

      I don't mind. Reading writing in English is just fine. Since you read Dutch easily, I will answer in Dutch, it keeps you in touch with your mother-language, I suppose?
      Het gaat me echt uitsluitend om gegevens over Epeus Couperus.
      De stamboom heb ik ook al heel ver uitgezocht, inclusief de tak naar Louis Couperus. En ook de discussie over de Schotse predikant John Couper heb ik gezien... Dank je overigens voor het aanbod. Wie weet kunnen we dat nog eens vergelijken? Ik zal je privé de Excel-file sturen waarin ik mijn genealogieën maak....

      met vriendelijke groet,

      Douwe Stellinga