Re: [Friesland-genealogy] Re: Fedde Weidema 1915 - 2000

  • Dirk Weidema
    Message 1 of 8 , Nov 19, 2011
      Nynke & Klaas,

      Allereerst wil ik Klaas weer bedanken voor zijn reaktie en de bruikbare tip http://www.metager.de
      deze was mj onbekend.
      Voor de rest geloof ik dat het "handig" is om zoveel mogelijk info bij de zoekvraag mee te sturen die al beschikbaar is.
      Vaak is veel informatie die binnenkomt al bekend. (het utrechtsarchief etc.)
      De foto's van Fedde heb ik dus al.
      Maar nogmaals Klaas en Nynke, ik stel jullie reakties en adviezen zeer op prijs.

      Groetjes, Dirk