Adelens

  • ken.veldhuis@lrcc.on.ca
    Message 1 of 1 , Jul 28, 2001
      Beste Roelof,

      Ik heb jou antwoord van 2001/05/28 nog eens overgelezen (nog dank daarvoor).
      Jammergenoeg zijn er (voor zover ik weet) geen tekeningen van deze Stins. Het
      word wel beschreven in een boekje van Monument van de Maand, onder titlel: 'De
      Biermen". Daarin staat zelfs een foto van een grafsteen met opschrift en
      afbeelding van Claes van Adelens 'Stirpis
      Regin(e) Nobilitas'.

      Keimpe