Ancestry vraag

  • blauwe- parel
    Message 1 of 3 , Nov 16, 2011
      Beste mensen,

      Heeft iemand van jullie een abonnement bij Ancestry.com en wil iets voor me opzoeken?

      Bij voorbaat mijn hartelijke dank,

      Margaret

    • Arlene De Boer
      Message 2 of 3 , Nov 16, 2011
        Ja, ik heb een abonnment bij Ancestry. What moet ik voor je zoeken?

        Arlene DeBoer

        Message 3 of 3 , Nov 16, 2011
          Dag Arlene,

          Heel hartelijk dank voor je aanbod; Nynke was je net een stapje voor!

          Hartelijke groet,

          Margaret

          To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
          From: arlene@...