Re: [Friesland-genealogy] Digest Number 674

  • Hans & Rinske Van Brederode
    Message 1 of 2 , Jul 28, 2001
      > Hello Olaf,

      My Feyke Bokkes was born 2 May 1728 in Dantumawoude. His son Bokke Feikes Visser married Sjoukje Lieuwes van der Ploeg on 3 May 1795 in Dantumawoude. Possibly a brother of Aafke?
      m.v.g.
      Rinske van Brederode-van der Veen

      > Van een Canadese connectie kreeg ik het volgende verzoek:

      > cousin found that her
      >
      > Mijn stam is het niet, maar er zijn vele VISSER's in Friesland.
      > Heeft iemand nadere gegevens voor hem?
      >
      > Groet,
      >
      > Olaf

    • M.Haijema
      Message 2 of 2 , Aug 1 7:14 AM
        Deze Feike Bokkes komt wel in mijn gegevens voor. Als oudste voorouders heb
        ik Yete Mennis en Siouktien Egberts die op 6-5-1665 trouwden te Ee.
        Marten Haijema

        of: http://go.to/frgen .