Re: Re: Upka Doyenma

  • Pieke
    Message 1 of 4 , Oct 8, 2011
      Hij Klaas,

      Bedankt voor je inlichtingen. Ik heb al een en ander gevonden wat mij misschien verder kan helpen.

      Nogmaals bedankt.

      Pieke

      > Hallo Pieke,
      >
      > Het is beter om op Google en op Google Books te zoeken met de naam Wpka Doyema. Dan vind je veel meer over haar.
      >

      > Met vriendelijke groeten,
      >
      > Klaas Pera

    • reyacta
      Message 2 of 4 , Oct 8, 2011
        Hoi,

        die oude testamenten kun je wat makkelijker vinden via
        www.fa.knaw.nl
        en dan: testaminten - in de zoekregel - rechts-bovenin- met het vergrootglaasje.

        Je krijgt ze dan allemaal,
        met een register
        en in de bijlagen gezinsreconstructies nav de testamenten.

        groet Margreet