Re: alleen geboorte in Bolsward geen overlijden?

  • reyacta
    Message 1 of 7 , Sep 4, 2011
      - vervolg -

      Je hebt nog kans dat Klaas hierin genoemd wordt:

      Kantoor Bolsward, overl. jaar 1895
      Overledene : Gerardus Mobach
      Overleden op: 27 december 1895
      Wonende te : Bolsward

      Er behoorde onroerend goed tot de nalatenschap

      Bron: Memories van successie 1818-1927
      Toegangsnr. : 42
      Inventarisnr. : 2111
      Dagregisternr.: 2/2166

      Op microfilm nr. 39 raadpleegbaar op de studiezaal van Tresoar
      Zoekt u een memorie na 1856, klik dan hier.

      Hij was dan erfgenaam als hij nog leefde.
      groet Margreet