Tablet-genealogie

  • Johan Deinum
    Message 1 of 2 , Aug 29, 2011
      Beste lijstgenoten,

      Hebben jullie al ervaring opgedaan met tablet-genealogie, stamboomonderzoek en -presentatie m.b.v. moderne tablets? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen en aanbevelingen?

      Johan Deinum
    • Jan Willem Draijer
      Message 2 of 2 , Aug 29, 2011
        Hallo Johan,

        Ik ben met de volgende programma's bezig:

        Aldfaer -> Gedcom bestand -> Legacy -> FDB bestand -> Gedstar Pro converter
        -> Gedstar bestand -> Dropbox -> Gedstar Pro Viewer voor Android.

        Tot mijn verbazing zijn de meeste gegevens overgekomen. Ook de omvang van
        het databestand lijkt geen probleem. Zie op dit moment nog een probleem met
        de diakritische tekens en zie de namen en tekst labels soms over elkaar
        heen schuiven.

        Valt niet echt tegen.

        Groet, Jan Willem