Re: Familie Achter/Agter Schoterland

  • Ed Agter
    Message 1 of 26 , Aug 18, 2011
      Dag,
      Ik ben ook geïnteresseerd in deze familie maar tot op heden geen info kunnen vinden van de in de overlijdens akte genoemde dochter. Ook bij geboorten geen spoor kunnen vinden. Ik weet dat tenminste een deel van de familie doopsgezind was dus dat kan een verklaring zijn. Ook de geboorte van Jan Klazes ca 1772 is door mij niet gevonden.
      Het zou prettig zijn als we daar eens achter kunnen komen allemaal.

      Groet van,

      Ed Agter