koopaktes uit Paesens van 1721

  • meeringc
    Message 1 of 1 , Aug 13, 2011
      Hallo allemaal,

      Kan iemand mij misschien verder helpen hoe ik koopaktes van huizen
      kan vinden uit het plaatsje Paesens van 1721

      Toen zouden Klaas Botes en Orseltje Jacobs en huis gekocht hebben
      in Paesens.

      Ik heb al van alles geprobeerd maar kan het niet vinden, hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.

      Zou er weer een stukje verder mee komen.

      Alvast bedankt

      Groetjes,
      Cobie