Re: uitnodiging GOOGLE+

  • hurkonides
    Message 1 of 5 , Aug 1 5:14 AM
      Hallo

      Inmiddels zijn alle foto's van oude grafzerken tot en met Buitenpost zichtbaar via mijn Google+ profiel

      https://plus.google.com/114555916998675402605

      Hessel

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "hurkonides" <hessel@...> wrote:

      > Voor iedereen
      >
      > Je kunt op Google+ je eigen kring Genealogie maken en daar mensen aan toevoegen. Nu vindt je al op GOOGLE+ mensen als Eric Hennekam, Bob Coret en Klaas Jansen; ook het CBG etc zijn daar te vinden. Je kunt via die kring dan in de gaten houden wat deze mensen publiceren en daar op reageren.
      >
      > Zelf ga ik via Picasa zoveel mogelijk foto's van oude grafstenen op GOOGLE+ zetten. Deze maak ik dan toegankelijk voor mensen die ik in een kring Friezen uit vroeger eeuwen plaats
      >
      > Hessel de Walle

    • Johan Deinum
      Message 2 of 5 , Aug 1 5:36 AM
        Dag Hessel,

        Ik ben heel benieuwd hoe ik een en ander kan bekijken. Dat gaat niet
        helemaal vanzelf, merk ik.

        Een vriendelijke groet,

        Johan

      • hurkonides
        Message 3 of 5 , Aug 3 4:49 AM
          Ik heb je een uitnodiging gestuurd voor Google+. Je hebt dan automatisch toegang tot mijn foto's.