Gereformeerd

  • M.Huisman
    Message 1 of 1 , Aug 1 3:01 AM
      Dag,

      [ouders zijn gereformeerd] of katholiek of DG
      komt alleen voor in Workum
      en in het geboorteboek van de vroedvrouw.
      Daarom is er ook geen doop.

      Vroedvrouw Workum, geboorten 1784-1811
      Inventarisnr. : DTB 835

      In het doopboek/de doopboeken ontbreekt die opmerking natuurlijk.
      Bij mijn weten kun je van de meeste geboortes vd vroedvrouw ook de dopen vinden.

      groet Margreet
      nb- ik kreeg deze vraag wel in de bulk-mail, maar hij staat nog niet op de site.