Re: [Friesland-genealogy] Re: Onderzoek naar de Famili enaam Tobé

  • sonja neyen
    Message 1 of 1 , Jun 25, 2011
      Even prive
      Dat met dat Katholiek geloofde ik niet zo.
      Als ik mijn kind Joes wilde noemen schreef de RK pastoor toch Johannes in
      net als met namen als Hans en Hannes niet in het doopboek staan
      Dorus pikte die ook niet of Dirk dat werd ingeschreven als Theodorus
      Die RK pastoors gebruikte het liefste de bijbelse namen Peter of Piet zag
      zie je niet in het doopboek staan wel Petrus.
      groetjes en trusten
      Sonja

      Sonja Neyen