Re: [Friesland-genealogy] Re: Onderzoek naar de Familienaam Tobé

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Jun 25, 2011
      Hallo allen

      Sonja Neyen, Klaas Pera en Lineke Bijlsma

      dank voor jullie reactie's, mochten jullie nog meer tegenkomen dan houd ik mij aanbevolen.

      Ik ga hiermede aan de slag

      Met vriendelijke groet
      Anton Musquetier
      http://altijdstrijdvaardig.nl
      Index van het Provinciaal Bestuurlijk Archief
      van Friesland met ca. 221.760 familienamen,
      ook uit andere Provincies, en ca. 151.928
      gefotografeerde pagina's van kerkarchieven