Tijdelijk afscheid van de E-groepen.

  • Pieke & Frouwkje v/d Schaaf-Beckeringh.
    Message 1 of 1 , Jul 17, 2001
      L.S.

      Door drukke werkzaamheden ben ik niet in staat om alle emailtjes van de
      E-groepen te lezen en/of te beantwoorden, daarom heb ik tijdelijk een
      stikker op de Mailbox geplakt "No Mail To Day".
      Indien iemand vragen heeft over de familie's Van der Schaaf; Visser;
      Popma uit Friesland of over de familie Beckeringh uit het Groningse en
      Drentse gebeuren kunt u altijd met uw vraag terecht op
      schabeck@... of op mijn/onze gen-site
      Http://www.familytreemaker.com/users/v/a/n/Pieke-Van-der-schaaf/index.html
      Ik zal dan zo gauw mogelijk u een antwoord proberen terug te mailen.

      Met vriendelijk groet, Pieke en Frouwkje v/d Schaaf-Beckeringh.