Re: [Friesland-genealogy] korte notatie doop

  • Harrie Hagedoorn
    Message 1 of 9 , Jun 7, 2011
      Of dus gewoon de gebruikelijke voor overlijden: �

    • Harrie Hagedoorn
      Message 2 of 9 , Jun 7, 2011
        Die bedoelde ik dus idd. ook, ik plaatste een foutief teken, maar dit � is inderdaad de normale weergave

      • Harrie Hagedoorn
        Message 3 of 9 , Jun 7, 2011
          Nou bij mij komt hij wel goed op mijn email, maar hij komt dus niet goed over, maar het overl. teken in een vorige mail te zien die wordt normaal gesproken gebruikt, en dat kan in Windows idd. met de bij behorende code.