need Help

  • van 't Zet
    Message 1 of 1 , Apr 12 5:27 AM
      Beste Allen,

      Is mij ook overkomen.
      Wel wat aan doen.
      Er komt op dit mail adres met deze code geen post meer binnen.
      Kode veranderen
      Mijn adres stond in LA geregistreerd.

      Helaas kreeg ik belangrijke mail niet meer binnen.
      verzenden geen probleem.
      maar was naeen dag verholpen en geen schadelijke gevolgen onderzonden.
      Carla

      __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 6035 (20110412) __________

      Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

      http://www.eset.com