Re: [Friesland-genealogy] Coen frederiks

  • Douwe
    Message 1 of 16 , Apr 11, 2011
      Dag allemaal,

      Weet iemand, waar de archieven van de Staatsspoorwegen van Nederlands Indië worden bewaard? Het gaat mij om de personeelsdossiers van de Staatsspoorwegen. Ze zijn niet in het Utrechts Archief, daar heb ik al gevraagd. Ik heb nog een vraag lopen bij het Nationaal Archief, maar nog geen antwoord gekregen. Als iemand van ons het weet, zou ik het ook graag weten!

      met vriendelijke groet,

      Douwe Stellinga