  • Arina Boonstra-Andringa
    Message 1 of 1 , Apr 7 7:58 AM
      Goedemiddag allemaal,
      ik heb een vraagje over de tweede echtgenoot van Baukje Kracht.
      Haar eerste man was Gerrit Boonstra en haar tweede man Klaas Nieuwenhuizen
      geboren 24 maart 1895 geb. te Anna Paulowna en overleden 8 december 1974 te
      Brunssum.
      Nu dacht ik wellicht is er meer te vinden, maar in Genlias gebeurt er helemaal
      niets. Is er nog een optie?

      Groetjes Arina Boonstra-Andringa