Re: [Friesland-genealogy] Re: douwe aukes

  • Hinke
    Message 1 of 4 , Apr 4, 2011
      Betty en Klaas,

      Ik heb dit echtpaar ook in mijn bestand, zonder huwelijk. Klaas het kan
      dus zijn dat het huwelijk niet is te vinden, ik zag het zo snel niet op
      tresoar.nl (niet heel veel varianten geprobeerd) maar heb het blijkbaar
      eerder ook niet in de DTB gevonden.
      Ik heb in geen ouders van Douwe, nog wel een aantekening dat hij geboren
      zou zijn rond 1659 te Rinsumageest en overl. voor 1727. Hij was brouwer
      te Kollum van 1687 tot 1695, in 1698 eigenaar en gebruiker van stemnr.
      69 en gebruiker van nr. 33 te Kollum.

      groet, Hinke Woudt-Westra.