Re: Hendrik Hendriks Holtrop

  • Egbert
    Message 1 of 34 , Apr 4, 2011
      Misschien wisten hij en zijn moeder toch meer, maar niet bij zijn doop gemeld en later bij de aangevers bekend. Het lijkt me daarom niet uitgesloten dat hij een zoon is van de Hendrik Jans Holtrop die ik eerder noemde. Deze kwam op oudere leeftijd in 1803 van Rijsberkampen (Noordwolde) naar Ooststellingwerf om kort daarna aldaar te overlijden (Lidmatenboek). We zullen het nooit weten.....
      M vr gr,
      Egbert
    • sonja neyen
      Message 34 of 34 , Apr 5, 2011
        Goeden Avond
        ER stond ook bij "'Bij koninklijk Besluit"'en geen Gerechtelijk Besluit, ik
        had mij daar in vergist
        IK heb ook herhaaldelijk Bij Koninklijk Besluit als bij Brouwer het ineens
        van
        Meeteren Brouwer werd of Koumans Brouwer of van Limburg Brouwer en Bellinga
        bRouwer en Swalve Brouwer
        Die Brouwers hielden nogal van veranderingen en hadden blijkbaar het geld er
        voor over.
        Sonja