Re: [Friesland-genealogy] Hendrik Hendriks Holtrop

  • Douwe
    Message 1 of 34 , Apr 3, 2011
      Dag Hans en Louis,

      Ik heb intussen contact gehad met ene Karel Leopold Coen, geboren 1896 in Buitenzorg/ Bogor. Staat ook op die Amsterdamse lijst. De toevalligheid is wel erg groot: Charles = Karel en jouw grootvader heette ook Leopold. Kan toch haast niet missen zou je zeggen! Vader Karel is geboren in Kedung Kedoe of iets dergelijks (is me niet helemaal duidelijk, hoe die plaats precies heet), maar Kedoe is niet ver van Semarang!! Karel Leopold Coen bevestigde, dat zijn vader Karel in die buurt is geboren. Als klap op de vuurpijl: Karel's vader is ook jong overleden! Karel kent de naam van zijn grootvader niet!!! Hoe bestaat dit?
      Ik zoek verder.

      met vriendelijke groet,

      Douwe

      Message 34 of 34 , Apr 5, 2011
        Goeden Avond
        ER stond ook bij "'Bij koninklijk Besluit"'en geen Gerechtelijk Besluit, ik
        had mij daar in vergist
        IK heb ook herhaaldelijk Bij Koninklijk Besluit als bij Brouwer het ineens
        van
        Meeteren Brouwer werd of Koumans Brouwer of van Limburg Brouwer en Bellinga
        bRouwer en Swalve Brouwer
        Die Brouwers hielden nogal van veranderingen en hadden blijkbaar het geld er
        voor over.
        Sonja