Jan Paulus van Houten

  • zaldy41
    Message 1 of 1 , Apr 2, 2011
      Hallo iedereen...

      Op 5 maart 2008 stelde Dorothy de Winter een vraag over de familie van Houten, met name over de broer van mijn voorouder Jan Paulus van Houten..die in 1761 met Brechtje Lieuwes trouwt...

      Bij al mijn zoeken in Tresoar kan ik maar 3 kinderen van dit echtpaar vinden, nl. Leensje, Joseph en Aaltje..
      Gezien de verschillen de eerst gevonden geboorte (1777) en het huwelijk in 1761, neem ik aan dat er toch meerdere kinderen zijn...

      Ook de Jan Paulus van Houten uit Harlingen heb ik eens aangemerkt als voorouder... maar kom ook niet verder daarmee, dus neem ik aan dat dat een andere familie is..

      Wie weet meer over deze Jan Paulus, zijn voorouders en nakomelingen..?
      Zelf stam ik af van Leensje Jans van Houten die 1796 te Wolvega huwt met Ynze Eiles de Jong, weduwnaar van Tryntsje Hanzes...

      Harry van Leuveren
      Bacolod City
      Philippines