RE: [Friesland-genealogy] Hendrik Hendriks Holtrop

  • JP Mels
    Message 1 of 34 , Apr 2 2:30 PM
      Nynke en Klaas,

      Op de achtergrond heb ik mee gekeken in dit topic. De uitleg van Nynke lijkt
      mij een van de beste. In een kort onderzoekje een paar dagen geleden kwam ik
      op het zelfde resultaat uit. Echter met het gevoel. Nynke geeft nu de reden
      daar toe.

      Wel, in mijn onderzoek naar de naam Boers, Overijssel, kom ik ook tegen dat
      de anderen van het gezin de naam Jansen aannemen, maar eentje uit het stel
      noemt zich Boers. In dit geval zou er wel een reden aan te wijzen zijn, maar
      ik heb dit nog niet kunnen staven.

      Groet, Johan.

      _____

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Message 34 of 34 , Apr 5 2:47 PM
        Goeden Avond
        ER stond ook bij "'Bij koninklijk Besluit"'en geen Gerechtelijk Besluit, ik
        had mij daar in vergist
        IK heb ook herhaaldelijk Bij Koninklijk Besluit als bij Brouwer het ineens
        van
        Meeteren Brouwer werd of Koumans Brouwer of van Limburg Brouwer en Bellinga
        bRouwer en Swalve Brouwer
        Die Brouwers hielden nogal van veranderingen en hadden blijkbaar het geld er
        voor over.
        Sonja