RE: [Friesland-genealogy] Hendrik Hendriks Holtrop

  • Pera
    Message 1 of 34 , Apr 1, 2011
      Hallo Tjeerd,

      Het is alleen nog een heel groot raadsel voor mij waarom Hendrik Hendriks,
      als zoon van Hendrik Jans Betten, de familienaam Holtrop aanneemt.

      De rest van de kinderen uit dat gezin heet gewoon Betten. Of komt hij voort
      uit een buitenechtelijke relatie?

      Hartelijke groeten,

      Klaas Pera

      Message 34 of 34 , Apr 5, 2011
        Goeden Avond
        ER stond ook bij "'Bij koninklijk Besluit"'en geen Gerechtelijk Besluit, ik
        had mij daar in vergist
        IK heb ook herhaaldelijk Bij Koninklijk Besluit als bij Brouwer het ineens
        van
        Meeteren Brouwer werd of Koumans Brouwer of van Limburg Brouwer en Bellinga
        bRouwer en Swalve Brouwer
        Die Brouwers hielden nogal van veranderingen en hadden blijkbaar het geld er
        voor over.
        Sonja