brouwer

  • sonja neyen
    Message 1 of 4 , Feb 28, 2011
      Goeden Middag,

      Ik zou graag willen weten of Brechtje Brouwer geb. Leeuwarden 14-01-1680 en overleden Leeuwarden Glade Gevel op 26-07-1753
      begraven Leeuwarden 31-07-1753 gehuwd was en met wie en of ze kinderen had.
      Wie kan mij daar mee helpen.
      Bij voorbaat dank

      vr.gr
      Sonja

    • Cor
      Message 2 of 4 , Feb 28, 2011
        Hallo Sonja,

        Geen antwoord maar een aanvulling.
        De Gladde Gevel (2x d) is een pand op de hoek van de
        Oude Oosterstraat en de Ossekop te Leeuwarden.
        Bij kontrole via http://maps.google.com en dan flink uitvergroten
        Zie je de naam ook staan.
        Is een winkel in tassen, koffers etc.

        Groetjes,
        Cor

        Onderwerp: [Friesland-genealogy] brouwer

        database 5913 (20110228) __________

        http://www.eset.com
      • sonja neyen
        Message 3 of 4 , Feb 28, 2011
          Leuk Bedankt ben ik gelijk nieuwsgierig of haar ouders daar ook woonde, is
          weer het zout in de pap dat dat nog bestaat.
          Sonja ----- Original Message -----

          Message 4 of 4 , Feb 28, 2011
            Sonja,

            Op onderstaand adres zoeken op Ossekop en dan vind je foto's.
            Cor

            http://www.beeldbankleeuwarden.nl/