Re: [Friesland-Discussie-Site-en-Toevalsvondsten] Re: Gelezen op Gen-Benelux

  • Rogier Visser
    Message 1 of 1 , Feb 27, 2011
      Wat een stemmingmakerij. Mag ik nuanceren:

      1) Er staat gewoon een correct KvK-nummer vermeld op de website.
      2) Als je 1550 Euro overhebt om stamboomonderzoek te laten uitvoeren, dan is
      het toch prima als daar mogelijkheden voor zijn?
      3) Over de citaten uit de voorwaarden: zo'n bedrijf moet zich indekken voor
      als klanten het copyright schenden van materiaal dat zij aanleveren. Dan kun
      je beter van te voren aangeven dat de klant zich aan de wet moet houden, dan
      dat het naderhoud problemen oplevert. De formulering kan misschien enige
      verbetering gebruiken, maar het gaat veel te ver om te suggereren dat ze de
      boel flessen. Bovendien gaan wetten altijd voor algemene voorwaarden, dus
      als er ergens dingen staan die conflicteren met de wet (zoals over copyright
      van historische aktes burgerlijke stand) dan is er toch geen issue.

      Met andere woorden: het is niet eerlijk om suggestief te oordelen.

      Gr
      Rogier