Lidmatenboeken Noordoost Friesland online bij Tresoar

  • hzijlstra
    Message 1 of 3 , Feb 4, 2011
      L.S.

      Tresoar heeft de database met lidmaten, van met name gemeenten in Noordoostelijk Friesland, gisteren online gezet. Vanuit de zoekresultaten kan direct doorgeklikt worden naar de scan van het origineel!
      Het betreft ongeveer de periode ca. 1700-1850, zie voor de zoekpagina via deze verkorte URL (meest rechtse zoekvakje aanvinken):
      http://lyt.sr/h0kly

      Groetnis, Hans
      http://sneuperdokkum.blogspot.com
      Sneuper blog: delen van kennis en ervaring over het gebruik van genealogische en historische bronnen relevant voor de regio (Noordoost) Friesland.
    • klaaspera
      Message 2 of 3 , Feb 4, 2011
        Hallo Hans,

        Weer een mooie zoekmogelijkheid erbij.

        Hartelijke groeten,

        Klaas Pera

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "hzijlstra" <hzijlstra@...> wrote:

> [...]
        > Sneuper blog: delen van kennis en ervaring over het gebruik van genealogische en historische bronnen relevant voor de regio (Noordoost) Friesland.

      • Reiny Wiersma
        Message 3 of 3 , Feb 4, 2011
          Dit is echt heel mooi.

          Ik heb al even op een naam gekeken en daar staat bij wanneer hij belijdenis
          heeft gedaan en wanneer naar een andere gemeente vertrokken.

          Bedankt alle vrijwilligers! En Tresoar natuurlijk.

          Reiny