Voor Lykele en Nienke

  • Nanny Verheijen
    Message 1 of 1 , Jun 24, 2001
      Hallo,

      Ik ben blij dat het probleem van de Rijksarchief site etc. is opgelost, maar
      waarom halen jullie steeds elkaars boodschappen aan? Zojuist kwam mijn
      dagelijkse verzameling binnen met jullie boodschappen 1 t/m 7, waarbij in
      bericht 7 feitelijk de hele voorgaande discussie te lezen was, inclusief bij
      ieder bericht de toegevoegde nieuwsgroepinfo. Ik meende dat een van de
      regels in een nieuwsgroep is om alleen het hoognodige uit het bericht waarop
      je reageert te knippen? Wat mij betreft dus graag eerherstel voor deze regel.
      Vriendelijke groet,
      Nanny

      Nanny Verheijen
      Loon op Zand