Criminele sententies Kollumerland 1700-1811

  • hzijlstra
    Message 1 of 2 , Jan 1, 2011
      L.S.

      Sneuper blogartikel van 1 januari met namenlijst van personen die vermeld zijn in criminele sententies Kollumerland tussen 1700-1811.
      Zie http://sneuperdokkum.blogspot.com

      Groetnis,
      Hans
      http://sneuperdokkum.blogspot.com
    • klaaspera
      Message 2 of 2 , Jan 2, 2011
        Hallo Hans,

        Bedankt voor het doorsturen van de link. Het is een heel interessante informatiebron voor genealogen en historici. Ik ga hem zeker even doorspitten. Met de optie diavoorstelling kun je het heel makkelijk en snel lezen.

        Met vriendelijke groeten,

        Klaas Pera