RE: [Friesland-genealogy]

    Message 1 of 2 , Dec 30, 2010
      Dank voor de moeite, Douwe, maar nee, dit is geen familie.

      De familie van den Hooven waar mijn man (ik ben dus een nep-van den Hooven,
      zoals je begrijpt :-)) toe behoort vindt zijn oorsprong in de omgeving van
      het Zuid-Hollandse eiland Voorne-Putten.

      De onderstaande Van den Hovens vinden hun oorsprong in de geboorteplaats van
      de bruidegom, nl. Loon op Zand.

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven(-van der Zee, waarvan de oorsprong in Zwarte Haan, Het
      Bildt ligt)

      _____