Re: [Friesland-genealogy] Pijnakker

  • Rogier Visser
    Message 1 of 5 , Dec 3, 2010
      Oh, Groningen staat blijkbaar niet in Genlias? Ja, dat had ik eigenlijk niet
      verwacht.
      Sorry voor mijn slordigheid!

      Message 2 of 5 , Dec 3, 2010
        Rogier, Lineke,

        De bruidegom is inderdaad de vader van Kornelis, de bruid is zijn
        stiefmoeder.

        Kornelis werd in 1899 geboren en zijn moeder overleed een paar maanden na
        zijn geboorte.

        Zie genlias.

        Met vriendelijke groet

        Nynke van den Hooven