Re: [Friesland-genealogy] Feddrik Pieters Stienstra

  • Irene Visser
    Message 1 of 7 , Nov 14, 2010
      Hoi,

      dus dan ga jij ook als Bavo van der Molen? door het leven? Want dat is de
      eerste bij google die ik tegenkom, met betreffende naam.

      Irene.
      en sorry ben dus niet die van jou tegengekomen.

      Op 14 november 2010 21:04 schreef Andrys Stienstra
      <andrys@...>het volgende:

    • Andrys Stienstra
      Message 2 of 7 , Nov 14, 2010
        Die van mij staat ook in Google, als vierde. Bavo van der Molen heeft mijn
        pagina vast wel gevonden!

        Andrys Stienstra
        www.andrysstienstra.nl