RE: [Friesland-genealogy] Feddrik Pieters Stienstra

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 7 , Nov 14, 2010
      Maikel,

      Bedankt! Dus soldaat in Brabant. Grote kans dat hij aan de Tiendaagse
      Veldtocht heeft meegedaan. Paasman heeft hem niet gevonden, anders had hij
      wel op www.friezen-in-de-tiendaagse-veldtocht.nl gestaan.

      Stom dat ik zelf nog niet in de memories had gezocht. Ik had de hoop dat hij
      lang en gelukkig geleefd en een gezinnetje gesticht had, mogelijk
      geëmigreerd of zo.

      Andrys Stienstra
      www.andrysstienstra.nl

      Message 2 of 7 , Nov 14, 2010
        Hoi,

        dus dan ga jij ook als Bavo van der Molen? door het leven? Want dat is de
        eerste bij google die ik tegenkom, met betreffende naam.

        Irene.
        en sorry ben dus niet die van jou tegengekomen.

        Op 14 november 2010 21:04 schreef Andrys Stienstra
        <andrys@...>het volgende:

        Message 3 of 7 , Nov 14, 2010
          Die van mij staat ook in Google, als vierde. Bavo van der Molen heeft mijn
          pagina vast wel gevonden!

          Andrys Stienstra
          www.andrysstienstra.nl