RE: [Friesland-genealogy] blokkeren in Leeuwarder Courant?

  • René Duba
    Message 1 of 4 , Nov 9, 2010
      Ik had me er al eens over verwonderd dat dit zo mooi
      werkt bij de Leeuwarder Courant. Het is een moeilijke
      opgave om zoiets door software te laten doen. Met
      handwerk was dit archief nog in geen honderd jaar
      toegankelijk geweest.

      Dat gezegd hebbende, vind ik het indrukwekkend om die
      index-boeken bij Tresoar te zien. Dat was wel allemaal
      handwerk. Het overzetten naar digitaal zal ook wel
      monnikenwerk zijn geweest. Dankzij al die mensen
      kunnen we nu dingen vinden. Heel bijzonder.

      Groeten,
      René