RE: [Friesland-genealogy]

  • JP Mels
    Message 1 of 3 , Nov 8, 2010
      Ik hoop dat dit bericht per ongeluk is verstuurd??

      _____

      Message 2 of 3 , Nov 8, 2010
        Lijstgenoten,

        Ik verzoek u allen vriendelijk niet op dit soort berichten te reageren (i.e.
        berichten waar alleen en URL in wordt vermeld). Het is niet afkomstig van
        het betreffende groepslid, maar het is zeer aannemelijk dat zijn email-adres
        wordt "misbruikt".

        Zodra een dergelijk bericht in de groep binnenkomt wordt het betreffende
        email-adres dan ook onder moderatie geplaatst om de overlast voor de groep
        tot een minimum te beperken.

        Fellow group members,

        Please be advised not to reply to e-mails that only contain a URL. It is not
        sent by a group member, but probably by someone who hacked his e-mail
        address.

        As soon as a message like that "hits" the group, the email adress used is
        placed under moderation to keep it from happening again.

        Met vriendelijke groet / Best wishes,

        Nynke van den Hooven

        Co-moderator Friesland-genealogy.

        _____