  • jacob van den burg
    Message 1 of 3 , Nov 7, 2010
      http://fuqifope.t35.com/

    • JP Mels
      Message 2 of 3 , Nov 8, 2010
        Ik hoop dat dit bericht per ongeluk is verstuurd??

        _____

        Message 3 of 3 , Nov 8, 2010
          Lijstgenoten,

          Ik verzoek u allen vriendelijk niet op dit soort berichten te reageren (i.e.
          berichten waar alleen en URL in wordt vermeld). Het is niet afkomstig van
          het betreffende groepslid, maar het is zeer aannemelijk dat zijn email-adres
          wordt "misbruikt".

          Zodra een dergelijk bericht in de groep binnenkomt wordt het betreffende
          email-adres dan ook onder moderatie geplaatst om de overlast voor de groep
          tot een minimum te beperken.

          Fellow group members,

          Please be advised not to reply to e-mails that only contain a URL. It is not
          sent by a group member, but probably by someone who hacked his e-mail
          address.

          As soon as a message like that "hits" the group, the email adress used is
          placed under moderation to keep it from happening again.

          Met vriendelijke groet / Best wishes,

          Nynke van den Hooven

          Co-moderator Friesland-genealogy.

          _____