Re: [Friesland-genealogy] Hartkamp..

  • Hinke
    Message 1 of 4 , Nov 7, 2010
      <Haar zoon Hendrik had wel een naam
      aan moeten nemen, maar heeft dat kennelijk verzuimd. Hij woonde in 1811
      al in Joure en was scheepstimmerknecht van beroep (zie geboorteakte
      dochter Grietje op allefriezen.nl).>

      Ik kan het zo snel niet ergens vermeld vinden maar voor zover ik mij
      herinner was de opkomst bij de naamsaanneming in Joure laag. Ook van
      voorouders van mijn man zijn geen naamsaannemingen te vinden in Joure
      terwijl ze er wel woonden.

      groet, Hinke Woudt-Westra.