Re: [Friesland-genealogy] Pieter Sikkes Sikkema

  • Hinke
    Message 1 of 2 , Nov 6, 2010
      Hallo Hans,

      Op
      https://beta.familysearch.org/s/image/show#uri=http%3A//pilot.familysearch.org/records/trk%3A/fsrs/idgs%3A004614582.004614582_00184&hash=MPAfKvgWGXfZ5STyuqUCQxOVNk8%253D

      is de huwelijksakte in de te zien van Pieter en Hinke, daaruit blijkt
      dat Pieter geboren is te Midlum en zoon van Sikke Sikkema en Grietje
      Dijkstra.

      Dit zal dan zijn geboorte zijn.

      Geboorteakte Franekeradeel, 1832

      Aangiftedatum 1 november 1832, blad nr. 42
      Pieter Sikkema, geboren 30 oktober 1832
      Zoon van Sikke Jans Sikkema en Grietje Rientzes Dijkstra

      Ik hoop dat de link van Familysearch zo werkt.

      groet, Hinke Woudt-Westra