allefriezen.nl

  • zaldy41
    Message 1 of 1 , Nov 5, 2010
      Iedereen bedankt... ik had de site in mijn "bookmarks" gezet en het werkte perfect.. alleen dus sedert 1 november niet meer...
      Heb nu geprobeerd om niet via mijn "bookmark" er in te komen maar direct via www.allefriezen.nl... en ziedaar .. ik was er weer in... zal wel weer een of andere stomme fout hier in de server zijn, die volgens mij nog uit het jaar nul stamt... maar ja, daarvoor is het de Filipijnen.. wel vangen maar nieuwe en moderne appartuur... ho maar...
      Maar ja, daar moeten we maar mee leven..;)