alle friezen

  • zaldy41
    Message 1 of 5 , Nov 4, 2010
      Sinds 1 november kan ik niet meer de site Alle Friezen benaderen... krijg de melding "storing"...
      Hebben meerdere deze ervaring... ?

      Groetjes
      Harry van Leuveren
      Filipijnen
    • Luukjen
      Message 2 of 5 , Nov 4, 2010
        Beste Harry,

        Via deze link http://www.allefriezen.nl/ werkt hij prima bij mij.

        Groet, Ton Andela

        Message 3 of 5 , Nov 4, 2010
          Vanuit België is de site "Alle Friezen" perfect bereikbaar. Je kunt ook
          zoekopdrachten uitvoeren en de digitale beelden van de akten oproepen.
          Eigenlijk geen enkel probleem dus.

          Groeten

          Patrick Vanhoucke
          Brussel, België

          Op 5 november 2010 02:12 schreef zaldy41 Harry van Leuveren het volgende:

          > Sinds 1 november kan ik niet meer de site Alle Friezen benaderen... krijg
> [...]

        • Planet
          Message 4 of 5 , Nov 5, 2010
            Harry,

            Werk je misschien nog met een oude Internet Explorer 6 o.i.d.??
            Dan updaten naar nr. 8.
            Webmasters testen hun site vaak alleen met recente browsers.
            Of Firefox proberen !!

            Groeten,
            Cor

          • René Duba
            Message 5 of 5 , Nov 5, 2010
              Harry,

              ik zie dat de site allefriezen.nl wel ingewikkeld gehost is.
              Daarmee kun je wel allerlei ingewikkelde zaken
              tegenkomen...
              De server (81.198.166.2) staat in Letland (Latvia), maar
              het adres zelf is Nederlands.

              Kijk eens of je vanuit de Filipijnen dit adres kunt
              benaderen:
              http://195.93.224.192
              en:
              http://vip-195-93-224-192.pictura-hosting.nl

              Dat is de website van de makers. Vraag eens of zij je
              verder kunnen helpen.

              Succes, Rene