Aldfaer vraag

  • Jan
    Message 1 of 3 , Sep 3, 2010
      ik heb een vraag over Aldfaer
      1 persoon staat er bij mij dubbel in
      1x met nageslacht en 1 maal met voorgeslacht
      kan ik dit samenvoegen of moet ik alles weer opnieuw bij 1 invullen
      bij voorbaat dank
      Jan v Zandbergen
    • L. Bijlsma
      Message 2 of 3 , Sep 3, 2010
        Ik zou het alsvolgd doen.
        Bij de ouders ga je de die persoon loskoppelen (en later verwijderen) en dan
        vul je de andere persoon in.
        Stel even dat het om Jan gaat. De Jan met voorgeslacht koppel je los van de
        ouders (later niet vergeten te verwijderen) en dan geef je datzelfde
        voorgeslacht een nieuwe zoon: dus die andere Jan met nageslacht.

        Groeten, Lineke
        .

        Message 3 of 3 , Sep 3, 2010
          Hallo Jan,

          ik doe degene met nageslacht toevoegen bij de ouders van degene met
          voorgeslacht en dan heb je dezelfde persoon 2x bij zijn ouders, dan degene
          zonder nageslacht verwijderen.

          Groetjes Yvonne