Toegang website Friezen uit vroeger eeuwen

  • hurkonides
    Message 1 of 4 , Sep 1, 2010
      L.S.

      Ik heb het hier eerder vermeld, maar doe dat nog eens. Iedereen die mijn boek indertijd gekocht heeft, heeft recht op de toegang tot alle informatie via

      http://www.walmar.nl/inscrzonder.asp

      Toegang gaat door middel van het IP-adres (vast te stellen via bijv. http://www.ipee.nl)

      Tot nu toe hebben zich zo'n 70 mensen gemeld en dat is gezien het aantal verkochte boeken nogal weinig. Vandaar deze herhaalde oproep.

      mijn e-mail adres hesseldewalle@...

      Groet

      Hessel