De Vrije Fries 1966

  • mvdhauw
    Message 1 of 3 , Aug 28, 2010
      Beste allemaal,

      Ik ben op zoek naar een artikel in de Vrije Fries van 1966. Dit blad is niet meer te koop. Ik ben metname geinteresseerd in het artikel van Herma van der Berg "Jacob Gysberts en het patroon van het Bolswarder stadhuis".
      Heeft iemand voor mij een kopietje??

      bvd

      Menno
    • JP Mels
      Message 2 of 3 , Aug 28, 2010
        Menno,

        Je kunt eens proberen op de volgende site..

        http://www.antiqbook.com/books/bookinfo.phtml?nr=1207084065
        <http://www.antiqbook.com/books/bookinfo.phtml?nr=1207084065&Language=en>
        &Language=en

        Johan