RE: [Friesland-genealogy] Spamberichten via de genealogische groepen

    Message 1 of 4 , Aug 1, 2010
      André, Lineke,

      Het moge toch duidelijk zijn dat Ron die berichten niet zelf stuurt, maar
      dat een spammer zich achter zijn email adres verschuilt?.

      Het is voor spammers redelijk eenvoudig om emails te versturen met een
      afzendadres dat niet het werkelijke afzendadres is.

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven

      _____

      From: "André van Beveren" <geneavan.beveren@...
      <mailto:geneavan.beveren%40xs4all.nl> >
      To: <Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      <mailto:Noord-Brabant_Genealogy%40yahoogroups.com> >;
      <Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com> >;
      <gelderland-genealogy@yahoogroups.com
      <mailto:gelderland-genealogy%40yahoogroups.com> >;
      <NoordHolland-Genealogy@yahoogroups.com
      <mailto:NoordHolland-Genealogy%40yahoogroups.com> >;
      <overijssel-genealogy@yahoogroups.com
      <mailto:overijssel-genealogy%40yahoogroups.com> >;
      <ZuidHolland-Genealogy@yahoogroups.com