Familie Sieben van Vlieland: gezocht moeder Gerardus Sieben

  • Bert de Boer
    Message 1 of 6 , Jul 31, 2010
      Bij mijn onderzoek naar de bewoningsgeschiedenis van de Dorpsstraat op Vlieland de volgende puzzel:

      Bauke Sieben1838-1921, loods op Vlieland, krijgt 15 (sic) kinderen bij zijn vrouw Martje Bruyn.
      Martje Bruyn overlijdt in 1906 te Oost-Vlieland.
      In 1911 wordt Gerardus Sieben geboren, zeer waarschijnlijk een kind van Bauke Sieben. Gerardus overlijdt in 1978 te Franeker.
      Bauke Sieben is niet hertrouwd. Wie is de moeder van Gerardus.

    • sonja neyen

        Message 3 of 6 , Jul 31, 2010
          Hallo Sonja,

          Niet waarschijnlijk, de beide oudste (en enige) zonen zijn niet op Vlieland getrouwd en daar ook niet overleden.
          En hun kinderen zijn buiten Vlieland geboren.

          Bert
[...]

        • Sietske Hoogerhuis
          Message 4 of 6 , Aug 1, 2010
            Hallo Bert,

            Ik neem aan dat de relatie met Bauke door het geboorteadres komt? Want er
            zijn nogal wat Siebens op Vlieland in die tijd. Maar dan is het mogelijk een
            kind van een van zijn dochters, die dan ongehuwd is.

            Met vriendelijke groet,

            Sietske Hoogerhuis

          • annemarthsterringa
            Message 5 of 6 , Aug 1, 2010
              Hallo Bert,

              Je zou bij het CBG de persoonskaart van Gerardus kunnen aanvragen; dan weet je alles.
              http://www.cbg.nl/
              http://194.171.109.12/page/322/uittreksels+van+persoonskaarten+en+persoonslijsten

              Groet,
              Annemarth Sterringa

              Message 6 of 6 , Aug 1, 2010
                Hallo Annemarth,

                Op het Internet kwam ik alsnog informatie over deze personen tegen. Het antwoord houdt ik graag privé.
                Allen dank voor het meedenken.