Re: [Friesland-genealogy] Re: Dubb geb verm alde maaie

  • M.E. Vijverberg-Kalkema
    Message 1 of 22 , Jul 31, 2010
      Klaas en Johan,

      Dat is niet alleen in Groningen en Friesland zo, mar in bijna heel
      Nederland. Ze komen voor in ieder geval voor Gelderland, Utrecht, Noord-
      en Zuid-holland en Zeeland, dan onder andere als Hannekemaaiers en
      Bovenlanders. Over dit seizoenswerk (1 mei tot 30 april jaar erop) zijn
      vele boeken geschreven.

      Marjolijne