Overlijdensberichten diverse kranten

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Jul 25, 2010
      Beste lijstgenoten,

      Zojuist heb ik de overlijdensberichten aangevuld. Het gaat om het Haarlems Dagblad (2010 en 1995, 1997), Leidsch Dagblad (1997), onbekende kranten (1997), Dagblad van het Noorden (juli 2004) en de Zwolse Courant (1998). Onder de knop 'overlijden' --> 'Laatste update' vindt u de overlijdensberichten welke ik heb toegevoegd.

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert
      Haarlem, the Netherlands

      Website
      http://www.rob-hubert.nl

      Altijd opzoek naar; always looking for:
      Aberson, van Brederode, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      Schuwer, Westerbeek van Eerten, Witterick.
      ---